lauantai 6. huhtikuuta 2013

tänään lähtee

                                                                      heeei


Aliina: elikkä mä en oo kirjotelllu pitkään aikaan tai kirjotin mä kai keskiviikkona tai torstaina mut siin eil ollu kuvia joten nyt sit postaan koska pääsin vihdoin koneelle. Eli tää postaus on nytten torstai-launtaista! No mut torstaina olin ihan vaan kotona ja sit sain sellaseen hyvän idean et siivoon mun vaatekaapin koska se oli sotkunen ja siel on niin palljon vaatteita mitä en käytä! :o no olin saanu sen kaapin siivottua ja sit ne kaikki hyllyt tippuu mun päälle ja mun nenä turpos ja saan uuden vaatekaaapin jea! porukat sano et se meni siks rikki koska siel oli liikaa vaatteita :DS no mut en sinä päivänä tehny oikeen mitään paitsi harjottelin matikan kokeeseen.JA  sisko täytti 18 v. oioi vähä siistii kohta ku sillä on auto niin mennäään kaikki alle jos uskallan olla sen kyydis:D


Perjantai: perjantaina oli koulua 8-14 ja meil oli ne matikan kokeet ja tuntu et ne meni hyvin mut sit erityis opettaja sano et eka puoli meni hyvin toi toinen puoli meni vähän siinä ja siinä ilmottelen sit numeron ku ope muistaa palauttaa! ja sit perjantaina koulun jälkee menin äkkiä kotiin koska eevan synttärit alko neljältä! annoin sille h&mmän lahjakortin, pätkis pussin ja Austin Mahonen julisteen joo oon huono keksiin lahjoja:D siel oli toosi kivaa siel oli myös yks sanni ja katottin si illal Paranormal Activity 4 oli jänskä..okei ei se ollu mut loppua kohden oli vähä :d 




Launtai: lähin eevalta ennen yhtä ja menin kotiin ja tulin jälkeen yhen niille takas ja oltiin siel koneeel ja mummi ja vaari tuli hakee mua puol neljä kotoo koska menin niille yöks ja sit mentiin tarjoustaloo ja mummi osti mulle meikki voiteen, kulmakynän, ripsarin, kuiva shamppoon ja lämpö suojan..hihahaha jei! ainii ja sit muumi saippua kuplia. Sain puhaltaa vuoden ensimmäiset kuplat mut sit kaadoin ne vahingossa maahan! Ajoin siel skootteril. Oon kunnon ajaja oon ajanu autoo, mönkijää, mopoo ja skootterii jeei kauhee leso :D no sit illal joskus ennen kymmentä mulle ja vaarille tuli kauhee riita ja se oli juonu niin pelkäsin sitä..ja äitin kaveri haki mut joskus yhelt toista kotiin koska se oli muutenkin menos meille koska se vei mun siskon hämeenlinnnaan baariin. Äiti ja ne oli josssain häissä. Sitku pääsin himaan niin yllätysyllätys tääl oli kunnon paardit käynnis! mut juu tästä tuli iha semi pitkä postaus (:(; heippa




                                                                          eevan kakku



                                                                         saippua kuplia
                                                                           karkkii
semisti näyn tuol!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti